TikTok to nie tylko układy taneczne i zabawne skecze. Dowiedz się, jak firmy budują swoją markę i podwajają swoje zyski dzięki reklamie na TikToku.

Reklamy na TikTok to wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktu z odbiorcami w każdym wieku w sposób, którego nie oferują inne platformy.

TikTok – statystyki

Według Statista, ilość pobrań aplikacji sprawia, że nie może być ona ignorowana przez marki, którę chcą zaistnieć w Internecie.

TikTok jako najczęściej pobierana platforma na świecie w 2020 roku.

Oczywiście ostatecznie to wszystko zależy od Twoich celów. Jeśli jednak nadal zastanawiasz się, czy włączyć TikToka do swojej strategii marketingowej w mediach społecznościowych, to masz gotową odpowiedź.

Najpopularniejsze rodzaje tiktoków

Nasze skoncentrowane na danych podejście do reklamy sprawia, że TikTok jest bardzo obiecującą platformą. Oczywiście – głównie koncentrujemy się na tradycyjnych i sprawdzonych platformach. Nie zmienia to jednak faktu, że zajmujemy się też nowymi środkami przekazu o ogromnym potencjale.

Istnieją różne rodzaje TikToków, ale „Duet” i „Stitch” są jednymi z najpopularniejszych typów treści, które można wykorzystać przy zwiększaniu zasięgu Twojej firmy.

TikTok „Duet”

„Duet” jest zgrabną funkcją, która pozwala na tworzenie filmów obok filmów innych twórców, przez co obie są wyświetlane na ekranie w tym samym czasie. „Duet” są zazwyczaj używane jako odpowiedzi lub reakcje na TikToki innych twórców. Nie wszystkie filmy są dostępne dla funkcji „Duet”, ale TikTok Cię o tym poinformuje.

TikTok „Stitch”

Funkcja „Stitch” pozwala ludziom na ponowne wykorzystanie do 5 sekund treści, która została już opublikowana na TikTok. Różni się od od „Duet” tym, że ponownie użyte wideo znajduje się wewnątrz osi czasu nowego filmu, a nie dzieli ekran pomiędzy obie treści.

Reklama TikTok – dlaczego warto?

Na TikToku, bez względu na to, jak duża lub mała jest Twoja firma, bez względu na to, co robisz lub sprzedajesz, wierzymy, że Twoja marka zasługuje na to, aby każdy mógł ją odkryć.

Jak? Nie myśląc jak reklamodawcy, a zachowując się jak twórcy. Poprzez wykorzystanie wyjątkowości naszych użytkowników i trendów, które uwielbiają. Tworząc TikToki.

1. Każdy tu jest

Każdego miesiąca ponad 1 miliard osób zagląda na TikToka, aby się pośmiać, nauczyć i odkryć coś nowego. Sprawia to, że TikTok jest wiodącym miejscem na świecie dla krótkich form rozrywki wideo. Użytkownicy spędzają na tej platformie średnio 49 minut dziennie, co daje nam łącznie ponad 24 godziny w ciągu miesiąca. Robi wrażenie, prawda?

Dodatkowo jest to najszybciej rozwijająca się aplikacja społecznościowa, idealna do ekspozycji marki. TikTok, jako skuteczna platforma reklamowa pozwala na dostęp do 20% użytkowników w wieku 35-44 lat, co stanowi znacznie wyższy wskaźnik niż w przypadku innych nowych platform.

2. Zaangażowana widownia

TikTok to miejsce autentycznej autoekspresji, gdzie większość użytkowników „uczestniczy”, a nie tylko „obserwuje”. Sercem tej platformy jest współtworzenie – użytkownicy współpracują z markami, aby autentycznie opowiadać historie i ożywiać je dzięki niezrównanej kreatywności. Na każdy głos przypada publiczność, która chce się z nami połączyć.

3. Wpływ kulturowy

To, co dzieje się na TikTok, nie pozostaje na TikTok. Regularnie publikowane treści potrafią wykraczać daleko poza platformę. Reklama TikTok pozwoli Twojej marce wpleść się w tkankę kultury i nowych trendów jak żadna inna. Uczestnicz w nowych trendach lub sam je rozpoczynaj. Pozwól Twojej marce zaistnieć na dłużej!

Skuteczna reklama TikTok – tylko ze specialisto.pl

Jeśli jeszcze się nie zorientowałeś – naszą specjalnością jest obsługa kont mediów społecznościowych małych i średnich firm.

Jeśli interesuje Cię zwiększanie świadomości marki poprzez TikToka, ale nie masz czasu przeznaczać na to kilku godzin dziennie, to z chęcią Ci w tym pomożemy!

Similar Posts